یک تصویر و هزار آه...

اگر نتوانستید یک بشکه نفت صادر کنید غلط میکنید پاداش جنگی آنچنانی به مجموعه شرکتهای نفت و حفاری و پتروشیمی دادید. به عمد میخواهید نارضایتی ایجاد کنید؟!
شعام در مورد حقوق نیروهای مسلح و اینهمه تبعیض در پرداخت پاداش جنگ نظری ندارد؟
باور کنید یا نکنید حمله رژیم صهیونیستی به لبنان تقدیر الهی برای رسوا کردن آقایان در عبور از خطوط قرمز رهبری هست.هرچه میگذرد بوی تعفن این تفاهم بیشتر رسوایشان خواهد کرد.
@mohammad_gheisari15 June 2026این خط این نشانما حمله نظامی حین مذاکرات را دیدیم، حمله بعد از توافق را هم خواهیم دید!
@mohammad_gheisari14 June 2026این فقط یک آرزوست! امیدواریم حداقل مذاکره کننده ها این تهدید را کرده باشند که چنانچه بعد از توافق جنگ جدیدی راه بیفتد سه برگ مهم را رو خواهند کرد: مسدودیت کامل تنگه هرمزساخت سلاح هسته ایمسدودیت باب المندب
@mohammad_gheisari14 June 2026ما انقلابی ها، با توافق بد و مذاکره ذلیلانه مخالف هستیم، اما از هرگونه شلوغ کاری و فحاشی کف خیابان برائت می جوییم . اجازه نمی دهیم به اسم مردم انقلابی کف میدان، امنیت داخلی خدشه دار شود .
@mohammad_gheisari13 June 2026بیایید قبول کنیم در همه ادوار تاریخ ما در جنگ یگانه عالمیم و در مذاکره ضعیف و سرخورده !
@mohammad_gheisari12 June 2026خبرهایی از توافق به گوش می رسد. در مورد خوب یا بد بودن متن توافق اظهارنظری نمیکنم اما تا قبل از امضا یکبار برای همیشه بیایید تکلیفمان را روشن کنیم: در صورت عدم تعهد آمریکا به این توافق و یا حمله نظامی بعدی، تمام این مذاکره کنندگان محاکمه خیابانی بشوند.
@mohammad_gheisari7 June 2026شمایی که برای مخالفت با جمهوری اسلامی، حاضرهستی به هر حماقت و نفهمی و به هر ننگ وطن فروشی و ناموس فروشی تن بدهی، باید بدانی که با این ذلت خریدن، مطلوب تو بدست نمی آید فقط خودت را خراب و حقیر و پست کردی . امیدوارم حداقل اینو بفهمی!
@mohammad_gheisari31 May 2026کل این افراد درخشان فدا شدند تا همان نقشه دست نخورده باقی بماند . نه چون آن شاهان رذل وحقیر که برای ماندن، نقشه ایران بزرگ ما کوچک وکوچکتر شد!
@mohammad_gheisari30 May 2026توجه کردین که مردم، حتی تندروترین انقلابی ها اصلا شعار " مرگ بر رضا پهلوی" نمیدهند؟! در اذهان مردم آنقدر حقیر و رذل که حتی لیاقت شعار مرگ را هم ندارد.
@mohammad_gheisari24 May 2026اگرچه که به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم، اما امیدواریم جوری به توافق نرسند که جامعه انقلابی سرخورده بشوند . فراموش نکنیم الان یقه همه جامعه جهانی در دستان ماست .علاوه بر آمریکا همه دنیا باید به ما باج دهد.
@mohammad_gheisari19 May 2026میراث ما " درد " و " غم وغصه " نیست! "تحمل" است. گاهی تحمل" ناچار" هست! گاهی "چاره" و امروز ما مبعوث برای تحمل چاره ایم تا به تحمل ناچار نرسیم.