اینکه از ۸ میلیارد انسان روی کره زمین، تنها ۸۰ میلیون ایرانی وجود داره...یعنی احتمال اینکه شخصی ایرانی و شیعه متولد بشه یک درصده... با وجود این مردم شجاع، آیا نباید به ایرانی بودن خودمون افتخار کنیم؟
This post was deleted by the post author.
@Abd_khoda_11013 March 2026Replying to andچیزی که خودت انتخابش نکردی افتخار نداره ایرانی! اگر خارج از ایران به دنیا میومدی بازم این نظر رو داشتی؟
@Abd_khoda_11020 March 2026Replying to andشما میتونی غیر ایرانی و شیعه باشه اصل با شیعه بودنه نه ایرانی بودناین مردم هم هر عزتی که دارند بخاطر پیروی از مذهب حق تشیع هست.
@Abd_khoda_11020 March 2026Replying to andيَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَىٰ وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا ۚ إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌاین آیه قرآن دقیقا نقیض حرف شماست ریاضیات چه ربطی داره؟