13 March 2026
اینکه از ۸ میلیارد انسان روی کره زمین، تنها ۸۰ میلیون ایرانی وجود داره...یعنی احتمال اینکه شخصی ایرانی و شیعه متولد بشه یک درصده... با وجود این مردم شجاع، آیا نباید به ایرانی بودن خودمون افتخار کنیم؟

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌بنده خدا‌
@Abd_khoda_11013 March 2026
چیزی که خودت انتخابش نکردی افتخار نداره ایرانی! اگر خارج از ایران به دنیا میومدی بازم این نظر رو داشتی؟
برادرجان چیزی از احتمال و ریاضیات متوجه هستی؟ بحث درباره احتمالهمن خداروشکر می‌کنم ایران به دنیا اومدم و از پدر و مادری شیعه زاده شدم . چه بسا اگر خارج از کشور بودم حسرت میخوردم یه این مردم و اعتقادات شونبه قول فردوسی بزرگ:بر این زادم و هم بر این بگذرمچنان‏ دان که خاک پی حیدرم
22:58 - 19 March 2026

59 Views


2 Replies

Profile picture of ‌بنده خدا‌
@Abd_khoda_11020 March 2026
شما میتونی غیر ایرانی و شیعه باشه اصل با شیعه بودنه نه ایرانی بودناین مردم هم هر عزتی که دارند بخاطر پیروی از مذهب حق تشیع هست.

Profile picture of ‌بنده خدا‌
@Abd_khoda_11020 March 2026
يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَىٰ وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا ۚ إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌاین آیه قرآن دقیقا نقیض حرف شماست ریاضیات چه ربطی داره؟