این انحصار دولتی هست چون توان و بودجه لازم برای بازرسی و نظارت بر بازار رقابتی (سالم) رو نداره ، ولی لااقل میتونه مدیریت عرضهٔ کالا رو ب بخش خصوصی (اتحادیه ها و سمنها) واگذار کنه ک بعنوان مثال در مورد شب یلدای گذشته تا حدودی شاهدش بودیم
This post was deleted by the post author.
@mohebbin10 December 2023Replying to andاین انحصار دولتی هست چون توان و بودجه لازم برای بازرسی و نظارت بر بازار رقابتی (سالم) رو نداره ، ولی لااقل میتونه مدیریت عرضهٔ کالا رو ب بخش خصوصی (اتحادیه ها و سمنها) واگذار کنه ک بعنوان مثال در مورد شب یلدای گذشته تا حدودی شاهدش بودیم
@Hosseinvahdati2 January 2024Replying to andمنظور از آن انحصار، انحصار طبیعی است نه آنچه شما و امثال شما فکر میکنید#پوپولیسم