@hosseinQaemiاینکه حمید رسایی در ایتا تیک آبی نگرفته دلیل خاصی داره؟

@mohsen_noubakht29 December 2022@hosseinQaemiاینکه حمید رسایی در ایتا تیک آبی نگرفته دلیل خاصی داره؟
@mohsen_noubakht25 December 2022بسم الله الرحمن الرحیمامیدوارم این نرم افزار جهانی بشه و مردم از سلطه توییتر رها بشن.سلطه مغزها سلطه جسم و جان و سرزمین رو به دنبال دارهما می توانیمیا علی