مجتبی محمودی
@mojtabamahmoodi
ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان عرصه هنر هشتم ؛ پیشنهاد میکنم همزمان با این ایام، پویش راهبردی «یاریگری منابع ملی» برای رسیدن عادلانه آب و برق و گاز به همگان در همه نقاط کشور راهاندازی شود.
#ارتباطات
#روابط_عمومی
#یاریگری_منابع_ملی
10:04 - 27 اردیبهشت 1405
3
Reactions
482
Views
2
1
Replying to
@mojtabamahmoodi