تکبیر....الله اکبر
@Arashjalilian22 April 2023Replying to@M_jafarzadeh بزرگوار توی چندین جای دیگه دیدم که منفی دادید خیلی دوست دارم بدونم نظرت چیه وقتی منفی میدی تحلیلی داری یا نه ...زیر پستهایی که منفی میدی لطف کن بنویس بفهمیم ما هم، شاید ما در اشتباه باشیم و روشن شیم
@Roghaye5922 April 2023Replying toخودش که نفوذی اسرائیلی هاست فعلا که فعالیت فیزیکی نداره ولی از طریق نفوذی های خودش تو دولت فعلی رخنه کرده شاید یه دلیل اینکه بدافزارهای اسرائیلی تو ایران فعال هستن و کامل بسته نمیشن تسلط همین نفوذی های ست و حاکمیت افکارشون رو مسولین فعلی
@Vahidiranshahi136822 April 2023Replying toماشالله،شیخ کذاب،هیچ کس نیست ادبش کنه،اخ چقدرنبودنت حس میشه،خمینی کبیر،که محکم وقاطع بودی،ومردم رواگاه میکردی،جانشینت اطرافش پرشده از این منافقین
@Fatmo22 April 2023Replying toتو دوره طاغوت انقلاب اسلامی و شورای نگهبان و جنتی نبود. اگر روحانی جاسوس ام آی سیکس و عمله اسرائیل بود چرا سرنوشت ۸ سال ب ظاهر و درواقع ۸*۹۰میلیون جمعیت ایران *۳۰سالو دادن دستش؟!
@Zxc11520 July 2024Replying toی شخصی به خدا گفت خدایا کو عدالت چرا این همه ظلم چرا پدرشون رو در نمیاری ندا امد قبول میکنی اول از خودت شروع کنم کمی مکث کرد یاد گند کاریهاش افتا دو سکوت همه جا را فرا گرفت