@nassabeh_com30 January 2026Replying toاینهایی که از اهل کتاب خصوصا یهود و یهودیصفتها، تضمین طلب میکنند و به ضمانت ارائه شده از جانب اونها اطمینان دارند،به هرچه ایمان داشته باشند، به آیه ۱۰۰ سوره مبارکه بقره، کافرند که فرمود :البقره🔸️أَوَكُلَّمَا عَاهَدُوا عَهْدًا نَّبَذَهُ فَرِيقٌ مِّنْهُم بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ🔸️…Show more
@monadee10 February 2026Replying to andجالب است بدانیم، اوّلین حاکم اسلامی که با اهل کتاب پیمان بست، کیست؟از این باب عرض کردم که به همین سادگی درباره ایمان افراد قضاوت نکنیم، به ویژه در مورد مسئولان کشور.انتقاد باید روشن و با استدلال و متین باشد.ضمناً طرح کردن وجوب تضمین، که سخنی تازه ای نیست، در فرمایشات رهبری هم عنوان شده است.
@nassabeh_com10 February 2026چرا اینقدر آسمان و ریسمان؟؟!! دو تا سوال علمی پرسیدیم اگر جواب دارید و دارند که بفرمایید و بفرمایند اگر پاسخ علمی ندارید و ندارند که از پیر و پیغمبر نمیخواد شاهد مثال بیاریدخیلی راحت و صادقانه بفرمایید آقایان بدون مبنای علمی دارند مذاکره میکنندو در مقابل حریفی که متکی به نظریات ژئوپلیتی…Show more
@monadee10 February 2026Replying to andیک کلام:به نظرم، مذاکرات ایران با امریکا، فقط یک وجه دارد: اتمام حجت.شما حق دارید از مسئول خود بخواهید و نقد کنید، ولی جایگاه مسئول را تضعیف نکنید.ما دنبال گرفتن حق غنی سازی چند درصدی از امریکا نیستیم، می خواهیم دنیا بداند که ادعای امریکا بی منطق است، پس حق اتهام زدن به هیچ کشور مستقلی را ندارد.
@nassabeh_com10 February 2026اول اینکه اگه چنان که فرمودید واقعاً اعتقاد دارید که نباید جایگاه مسئول رو تضعیف کرد باید به اطلاعتون برسونم که آقای عراقچی و تیم همراهش و تیم سرپرستش نباید جایگاه من و امثال من رو تضعیف کنند با مذاکرات غیر علمی و بدون پشتوانهایی همچون نظریات ژئوپلیتیک و ژئو اکونومی،چرا⁉️ چون من خودم شخصا یک مس…Show more
@abasi10 February 2026Replying to andسلام استادنسابه عزیزاتفاقا با مرور مطالب سایت وکانال جنابعالی از نگاه سطحی به مطالب به عمق فاجعه های سیاسی همین مدعیان بیشترپی بردماینکه آمریکا تاچه اندازه حساب شده وطبق قوانین واصول خودش داره رفتارمیکنه ودستگاه دیپلماسی ما گویی یک مسیر بیشترندارن وانهم (هرچه شدشد) هدف مذاکره ست نه نتیجه
@abasi10 February 2026Replying to andتصمیم گیر نظام سیاسی امریکاست نه مردم امریکا، مابرای شناساندن عمق دشمنی امریکابه جهان یا کاپ اخلاق روحانی انقلاب نکردیم، درتحریم زندگی نکردیم.لشگرکشی سنگین نظامی امریکا،تهدیدهای امنیتی داخلی مثل اغتشاش ومشکلات عمدی دراقتصاد برای کسب تجربه نیست، یک جنگ برای حفط موجودیت به تمام معناست
@abasi10 February 2026Replying to andبرای درک بهتر حلوای قندی برای شماپژوهشها، اشعار، عکسها، مصاحبهها از:سید حامد نسابهکپی برداری واستفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع هستارتباط با مدیر:@nassabeh_com…Show more