11 February 2026
حکومت بعد از جمهوری اسلامی، ‎#مهدوی است نه ‎#پهلوی.
خیلی زیباست این کنایه..بهتر بگم: جمهوری اسلامی، همان حرمی است که از حکومت مهدوی میشناسیم، باید مردم و مسئولان مهدوی شوند.عمل به تمام شئونات جمهوری اسلامی، هنوز به کمال نرسیده است.امروز ما ملّت بزرگ ایران، محبّان جمهوری اسلامی هستیم. باید تلاش کنیم شیعیان جمهوری اسلامی باشیم.#گام_دوّم_انقلاب
10:01 - 11 February 2026

46 Views