مُنیب
@monib_8313
ولی چه قشنگ نوشته بود:
خوش به حال حق،که همیشه با علیست...
💚
#امام_عشق
#علی
معحقوالحقمععلی
13:14 - 11 April 2024
19
Reactions
7389
Views
10
5
4
Replying to
@monib_8313