واقعا با این گرانی ها به صورت معجره گونه زنده ایم، کی میخواد این داستان حل شود و مسئولی بیاد یا بتونه یا حداقل بگه نمیتونم و از مردم عذرخواهی کند. هر دولتی میاد همه چی گرانتر میشه و یکعده از این دفاع میکنند و یک عده از آن. حقیقتا بیزار از چپ و راست شدیم و نمیدونیم تا کی باید مردم حسرت به دل بمونند.
