25 February 2025
واقعا با این گرانی ها به صورت معجره گونه زنده ایم، کی میخواد این داستان حل شود و مسئولی بیاد یا بتونه یا حداقل بگه نمیتونم و از مردم عذرخواهی کند. هر دولتی میاد همه چی گرانتر میشه و یک‌عده از این دفاع میکنند و یک عده از آن. حقیقتا بیزار از چپ و راست شدیم و نمیدونیم تا کی باید مردم حسرت به دل بمونند.
Profile picture of ‌Tro‌
@Moheb_haidar25 February 2025
Replying to
اون زمان که طرفداری از وفاق میکردی رو یادته؟
Profile picture of ‌شیخ فرهاد فتحی‌
@Farhadfathi25 February 2025
Replying to
الان هم میگم باید وفاق داشت، بدون وفاق هیچ کاری نمیشه کرد، وفاق خواسته ی رهبری از دولت شهید رییسی است و شماها باید بگید چرا به امر رهبری لبیک نگفتید. وفاق یعنی همدلی برای حل مشکلات کشور. خلاصه خر نباشید و بفهمید.
Profile picture of ‌سید مصطفی هاشمی‌
@yaranekhorasany25 February 2025
ما لبیک نگفتیم یا شما نون به نرخ روز خورا.شلغم، آقای رئیسی تنها کسی بود که به امر رهبر لبیک گفت ومدیران رو اتوبوسی عوض نکرد.کاش یکم شرف داشتی........
این اگه شرف داشت با لباس روحانیت هر روز به دیگران توهین نمیکرد
17:07 - 27 February 2025

1 Reactions
54 Views