امپراطوری ایرانی اسلامی در پهنه خاورمیانه وشمال آفریقا با تسلط مستقیم و غیر مستقیم یا نیابتی، تا سال ۱۴۱۰عدم تاخیر زمانی فقط یک شرط دارد، مذاکره را کنار بگذارید، بماند برای بعد از تثبیت اولیه هژمون ایران در خاورمیانه، الان باید منطقه از زیر تصرف و تسلط امریکا خارج شود.