نگهش داشتن برای باج گیری و الا مسلما بی گناه است و این ضعف و وادادگی دیپلماسی ماست که اینقدر زندانی شدنش طولانی شد
@yasbineshan22 October 2025Replying toنگهش داشتن برای باج گیری و الا مسلما بی گناه است و این ضعف و وادادگی دیپلماسی ماست که اینقدر زندانی شدنش طولانی شد