ما نجیبیم، ما عادت به نجابت داریم ما عادت داریم بگوییم خیرخواهیم و در ژست برخورد دیپلماتیک رفتاری نایس از خود نشان بدهیم.بله ما خیرخواه و صلحطلب هستیم، اما امروز ماجرا به گونه دیگریست. به نحوی که تاریخ به خود ندیده، مبادا خطا کنیم و بعدها به درد حسرت دچار بشویم.