26 June 2025
خیانت ‎#صداوسيمامردم تهران دیروز در میدان انقلاب تجمع کردند تا اعتراض خود را در مورد ‎#آتش_بس به گوش سیاسیون برسانند.!سخنران میدان انقلاب جناب دکتر قنبری تاکید داشت که برای جشن در میدان انقلاب حاضر نشده اند.
دغدغه مندی شما برای من قابل درک استاما تخریب صدا و سیمای کشور مخصوصا در شرایط کنونی کشور به هیچ وجه کار شایسته‌ای نیستصدا و سیما در پخش اخبار باید به موارد زیادی توجه کندصدا و سیمای ما صدای حقیقته اما این صحیح نیست که هر حقیقتی رو پخش کننگاهی اوقات انتشار یک خبر صحیح آثار منفی بدنبال داره
23:36 - 26 June 2025

3 Reactions
467 Views


1 Reply

Profile picture of ‌یاسر نصیرپور‌
@Yasernasirpour27 June 2025
Replying to and
صدا و سیما در بحث آتش بس طرف حقیقت رو نگرفت و مطیع دولت منفعل بود متاسفانه اکثریت مثل رهبری با آتش بس و صلح تحمیلی مخالف بودنآتش بس زاییده دولت پوزیده و شورای عالی امنیت ملی بود و لاغیر