به جوون های ما میگن همه کشورمون رو داریم به عراق و لبنان و ... می فروشیم. به جوون های اونها هم میگن دارین کشورتون رو به ایران می فروشین. جالبه غالبا هم به جای بررسی می افتن به جون حکومت هاشون و از خودشون نمی پرسن که بالاخره ما داریم کشورمون رو به مثلا ایران می فروشیم یا اونها به ما.
6 MB
