سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: از امروز خویشتنداری ما تمام شد🇮🇷 #جنگ_رمضان
@mrezam7010 May 2026♦️اسپویل صحبتای چند ساعت بعد ترامپ : پاسخ ایرانو دریافت کردیم و اصلا راضی کننده نبود ولی مذاکرات ادامه داره یه پاسخ دیگه بدید! دو هفته آتشبس رو تمدید میکنم تا جواب مورد علاقه منو بدید#جنگ_رمضان
@mrezam7010 May 2026♦️«آتش بس» تو خاورمیانه، مثل کلمه «پارهوقت»ـهیا مثل «با حقوق مکفی»هیچ کس نمیدونه دقیقا یعنی چی؟جریان#جنگ_رمضان
@mrezam7010 May 2026🔹نیویورکتایمز گفته امارات به علت اینکه پاکستان بین آمریکا و ایران میانجیگری میکنه، اخراج گسترده کارگران پاکستانی رو آغاز کردهواکنش امارات: قهر قهر تا روز قیامت!#جنگ_رمضان
@mrezam7024 September 2023
@mrezam7021 September 2023بایدن به جای رئیسجمهور برزیل با خبرنگار دست داد و رفت!دقت کنید: و رفت...😂.#افول_آمریکا #آمریکا544 KB
@mrezam7020 September 2023سال پیش با شروع شورشها میگفتن تا #رئیسی از #آمریکا برگرده دستگیر میشه.امروز نه تنها شورش شکست خورد بلکه نمایندهی رژیم صهیونیستی بخاطر بالا بردن عکس ژینا و برهم زدن نظم نشست عمومی، از جلسه اخراج شد.و جملهی بینظیر سید ابراهیم در آخر سخنرانی:🇮🇷آنها گذشته هستند و ما آینده.💚.#طلبه_خاکی
@mrezam7020 September 2023رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل: غربیها جهان را جنگل و خود را باغی خرم میبینند🔹جهان در حال تغییر و گذار به نظم جدید جهانی است و این مسیر غیر قابل برگشت است🔹معادله سلطه غربی دیگر جواب نمیدهد🔹در یک کلام پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده است#سید_محرومان #سازمان_ملل #رییسی
@mrezam7020 September 2023☑️رئیسجمهور هنگام سخنرانی در سازمان ملل قرآن در دست گرفت...🔹رئیسی: قرآن هرگز نمیسوزد🔹قرآن ابدی است و تا زمین، زمین است و زمان زمان، باقی است. آتش توهین حریف حقیقت نخواهد شد.🔹قرآن کلام خداوند و کتابی است که انسان را به عقلانیت، معنویت، اخلاق و حق باوری دعوت میکند#سید_محرومان
@mrezam7019 September 2023مقایسه قشنگی نیست، ولی...ولش کن...#اللهم_عجل_لولیک_الفرج📝علی بیطرفان
@mrezam7019 September 2023خدا رو صد هزار مرتبه شکر قسمتش شده از چند دهمین طبقه رونالدو براشون بای بای کنهفک کنم چهل شب نماز شب خونده که این همای سعادت رو شونه اون نشستههموطن #حواست_هست؟به کجا چنین شتابان#رونالدو #هتل_اسپیناس447 KB
@mrezam7017 September 2023۲۵ شهریور که خبری نشد...بریم خودمون رو برا قیام بزرگ ۳۵ شهریور آماده کنیم 😂#برانداز_احمق #برانداز #مهسا_امینی https://virasty.com/mrezam70/1694831933084448023تازه داشتم به ۳۲ آبان عادت میکردم که ۳۵ شهریور هم اومد...یعنی اینا تو زندگیشون یه بار تقویم رو ندیدن؟😂#برانداز_احمق #برانداز #مهسا_امینی
@mrezam7017 September 2023میگن بعد از اختراع قلم دیگه معجزه ای رخ نداد۲۰۰-۳۰۰ میلیون دلار هزینه به صورت خودجوش عمدتاً توسط ضعیفترین قشر جامعه تو ده روز اگه معجزه نیست پس چیه؟#معجزه_حسین ع5 MB