5 August 2025
سخنگووو:بی حجابی هم نوعی پوشش هست و مردم بایداینوبپذیرن؟😱 حالا اگه لخت لخت شدن چی؟😏😑
کفران نعمت نکنید! چوب می خورید...طبق قرآن، اتحاد و الفت میان دل ها یک نعمت الهی است که تنها به دست خداوند ایجاد می شود و باید بر اساس خدا و دین او باشد. (آل عمران، ۱۰۳)بی اعتنایی به احکام الهی و مظاهر دینی، مصداق کفران نعمت و فراموش کردن خداوند است!خدا را از یاد نبریم که سیلی خواهیم خورد!
3 MB
بی‌حجابی از گناهان کبیره است و سخنگو قطعا با این نظرات شیطانی، مورد لعن خدا و ملائکه است.بی‌حجابی گناه کبیره است. زیرا:اولا بی حجاب گناه خود را کوچک می‌شمارد.ثانیا بر ارتکاب آن اصرار دارد.
22:56 - 5 August 2025