تو مهم بود بمانی ، که نماندی ، رفتیجان که باید برود ، سفت به من چسبیده ..
iri@nafiseh_bano25 March 2026تو مهم بود بمانی ، که نماندی ، رفتیجان که باید برود ، سفت به من چسبیده ..
@nafiseh_bano5 March 2026
@nafiseh_bano28 February 2026دوستان عزیزی که گریبان پاره میکردید برای عمو ترامپ که بیا مارو نجات بده خواستم بگم بچه پدر و مادرت نیستی اگه در بری...!
@nafiseh_bano22 January 2026_کشور دارید؟!چیزی به اسم تمدن دارید؟
@nafiseh_bano21 January 2026
@nafiseh_bano21 January 2026طبعی که نپرداخت به نام تو تلف شدبر خاک نوشتیم علی در نجف شد
@nafiseh_bano1 January 2026«الّلهُم أنت أعلم بما یحتاجهُ قلبي فقُل له کُن فیکون..»خدایا تو بهتر از هر کسی میدونی که قلبم به چه چیزی نیاز داره،خودت برام درستش کن..🕊️
@nafiseh_bano10 December 2025خنده هایم گرچه حاشا کرده بغضم را ولیچشم هایم آبرودارانِ خوبی نیستند#علیرضا_نورعلیپور
@nafiseh_bano2 August 2025دلم تنگ است برای کسانی که نه میتوان آنها را داشت و نه میتوان آنها را خواست فقط میشود سخت دلتنگ شد...`💔!`#شهیدسلیمانی#شهیدرئیسی#شهیدحسینامیرعبدالهیان#شهیدحاجیزاده#شهدایایران
@nafiseh_bano21 July 2025تصاویر دردناک و جانکاه بدنهای بیجان و گرسنه کودکان، برادران و خواهرمان در #غزه قلب هر انسان آزادهای را به درد آورده است.و چه رنجی بالاتر از آن که بدانی در این دنیای پر زرق و برق، ملتی مظلوم در مقابل چشمان عالم،وحشیانه در حال قتل عاماند.سکوت در برابر این جنایت، جز شریک شدن در جرم متجاوزین نیست.
@nafiseh_bano20 July 2025دلشکستی و کسی نیست بگوید این غمبومرنگ است ، شبی سوی تو برمیگردد...(: !
@nafiseh_bano14 July 2025مصطفی روز پنج شنبه هجدهم آبان ۱۳۷۴ در ساعت ده و نیم صبح متولد شد. نوزاد سالمی بود که جای شکر کردن داشت. پنج سالش بود که تجربه جدیدی در بازیهایش پیدا کرد. مصطفی از گل چیزهای قشنگی میساخت که در آن سن دور از انتظار بود. آجرهای گلی ریز میساخت و بعد از خشک شدن با آنها خانههای زیبایی میساخت.
Show this thread
@nafiseh_bano14 July 2025که ناوی را طراحی کنم و ناظر ساختن آن میشوم. حتماً مهندسیاش را خودم به عهده میگیرم و کامل نظارت میکنم تا به بهترین نحو ساخته شود.» اولین سال کنکورش، فیزیک اتمی دانشگاه دولتی بیرجند قبول شد. سال بعد مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و رشته فیزیک مهندسی دانشگاه دولتی دامغان قبول شد،
@nafiseh_bano14 July 2025اما بخاطر علاقه زیاد به مکانیک رشته مهندسی مکانیک را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.مصطفی بسیار نوآور بود اول راهنمایی که بود به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جهت نمایشگاه مدرسه هلیکوپتر و زیر دریایی ساخت.
@nafiseh_bano6 July 2025ابوالفضل علمدار خامنهایی نگهدار✊🏻#لبیک_یا_خامنهایی#ای_ایران_بخوان