مچ #شیطان را گرفتم! کجا؟در محل نفس!حالا میفهمم که چرا مدام طلب میکنم که هر چه زودتر #شهید شومبرای اینکه تحمل خستگی را ندارمبرای اینکه زیر بار هر گلوله آرپیجی که به نظرم ۵۰ کیلو میآید دارم از پا درمیآیم....و یک کلام: زرنگ تشریف دارم!کجا آقا؟! بایست بجنگ. وقت برای #شهادت زیاد است..