برگرد مطالب رو بخون دوباره😂
Replying to andandشما مگه نگفتین تفاهم نامه ننگین؟ بر اساس چه اطلاعاتی اینو گفتید.
Replying to andandبحث من با آقا سید چیز دیگری بود و سوال شما هم شفاف نبودمنتهی پاسخ شما در این ویراست هستhttps://virasty.com/Halime_Helma/1780941197241010660جناب نبویان از شما بابت این توضیحات و روشنگری ها تشکر میکنمانشاءالله که ذخیره دنیا و آخرت تان باشدمردم اگر هوشیار نباشیم برجامی تلخ تر و خسارت بارتر از برجام روحانی و ظریف بر ما تحمیل خواهد شد.مردم فریادهایتان در نتیجه مذاکرات اثر دارد نه پرچم گردانی و سرود خوانی#خونخواهی_امام_شهید#انتقام7 MB7 MB6 MB11 MB
Replying to andandاگر اینجوری باشه منم شما رو به آقای زاکانی و سردار قاآنی و شیخ نعیم قاسم ارجاع میدم. همشون از تیم دیپلماسی دفاع و از زحماتشون تشکر کردنهمونطور که حدس میزدم تفاهم ننگینی که بهش اشاره کردید صرفا نتیجه شنیده های شماست نه بر اساس بررسی اطلاعات و تحلیل دقیق و مستدل
Replying to andandتوقع داشتید شیخ نعیم در پیامش شکوه و گلایه کنه؟؟؟؟بلحاظ دیپلماسی چنین چیزی چه تبعاتی در پیش دارد؟؟؟سردار و شهردار و آیت الله مگه بدون خطا هستند؟همینها سر برجام پیام تبریک ندادند که رهبر شهید فرمود برای تبریک گفتن زوده؟خب اگر راست میگن توافق پیروز مندانه ای هست متنش رو منتشر کنند.از چی می ترسند؟1 MB
Replying to andandمشکل امثال شما همینه. حرف ولی براتون مبنا نیست. اگر حرفی می زنن مجبورن و ما خودمون باید بفهمیم منظورشون این نیست و...!! یک سوال برام باقی مونده. واقعا از کجا باید فهمید ولی جامعه کی داره واقعی حرف میزنه و کی برعکس؟!! اگه قراره هرکسی حرف ولی رو برای خودش تفسیر کنه دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه.
در ضمن متن هم منتشر شد و همه به جز یک نفر رای موافق داده بودند. این یعنی فرماندهان نظامی هم با تفاهم نامه ای که از نظر شما ننگینه موافق بودن!!
Replying to andandهمه منظورتون دولت هست دیگه حتما آن یک نفر هم جناب سعید جلیلی بودندضمن اینکه فرماندهان در شعام حق رای ندارند فقط نظر میدن و تصمیم گیرنده اصلی رئیس شعام یعنی پزشکیان هستباور کنم که خبر نداشتی یا اینکه قراره با مکر و حیله رسانه ای مردم رو فریب بدید؟3 MB
Replying to and 3 othersعه عمه دیوی آشپز نظام
Replying to and 3 othersحرفتون درست نیست. چیزی که من از اخبار اعلامی شعام دیدم، ۳تا از نظامی ها حق رای داشتن. البته من نمیگم توافق خوبه. من میگم کلمه ننگین که شما استفاده کردی اصلا درست نیست. اگر ننگین بود هرگز رهبری نمی پذیرفتن و نظامی ها رای نمی دادن
Replying to and 3 othersبعد از پیام امشب آقا غلط می کنه کسی بگه رهبری چنین توافقی رو پذیرفتهمطلقا رهبر موافق مذاکره نبوده و نیست بهتره بساط همه چی با رهبری هماهنگه رو جمع کنید و بیشتر از این دروغ به رهبری نبندیدضمنا تکرار می کنم فرماندهان حق رای ندارند
Replying to and 3 othersسابقا فرماندهان حق رای نداشتند ولی بخاطر اصرار زیاد دولت برای مذاکره رهبر شرط مجوز رو دو سوم آرا شعام قرار میده و رای گیری اول فرماندهان رای ندادند ولی رهبر نمی پذیرند و میفرمایند فرماندهان هم رای بدن که ظاهرا پزشکیان با هرکدام از فرماندهان به تنهایی صحبت کرده متقاعدشون می کند که رای مثبت بدهند