قتل ناموسی در آبادان/ برادر، خواهرش را کشت چون صیغه شده بود🔹مأموران در بررسیهای میدانی پی بردند که زن جوان از اوایل سال 1399 صیغه یک مرد عراقی شده و پسر جوان با اطلاع از این موضوع و با توجه به مخالفتهایی که در این زمینه داشته، دست به قتل خواهرش زده است./عصرایران
چنین اتفاقاتی با موضوع قتل ناموسی در بین اعراب خوزستان سال ها اتفاق افتاده و میافته، چیز تازه ای نیست...گرچه قبیح و ناپسنده اما اینکه بهش ضریب خبری بدید هم کار درستی نیست...
در جنوب کلا قتل های ناموسی زیاده اگر بنا بر اطلاع باشه،هر روز باید خبر بزنیمباید تا میشه فرهنگسازی کرد و جلوی اینکار گرفت وگرنه انتشار خبر فقط،قبح زدایی