@MOHAJO4 April 2026
Replying to
اون ادیتوری که جنگ طلب نبود چی؟
Profile picture of ‌NOF (Null On Fire)‌
@nullllll4 April 2026
Replying to
تر و خشک با هم میسوزن
@MOHAJO5 April 2026
Replying to
پس قبول داری عدالت نیست
Profile picture of ‌NOF (Null On Fire)‌
@nullllll5 April 2026
Replying to
معنی عدالت رو حتی نمیدونی، همینکه وسط جنگی که صدها نفر از سران ارشدش شهید شدند و حکومت هنوز انقدر جای نفست رو گرم نگه داشته که بجای اینکه فکر نون و غذا و بنزین و برق و آب باشی دنبال اینترنتی، یعنی عدالت هست، الان اگه آمریکا زیرساخت کل برق رو زده بود و اینترنت هم کلا بی معنی میشد بازم همینو میگفتی؟!
@MOHAJO5 April 2026
Replying to
اگه اون اتفاق میوافتاد به یه موتور برق استار لینک داشتمبعدم نون ابم تو اینترنته
Profile picture of ‌NOF (Null On Fire)‌
@nullllll5 April 2026
Replying to
اون اتفاق بیفته آخرین چیز دارای اهمیت میشه اینترنت، همون موتور برق هم به بنزین نیاز داره که پالایشگاهش رو ترامپ زده، تو جنگ بقا مهمه که با همون یه ذره یارانه ای هم که دولت میده میشه بقا داشت، تو از جنگ انتظار آسایش خیلی زیادی داری، جنگ قطعا شرایطش بدتر از اینه و این ج.ا بوده که نذاشته شرایط بدتر شه.
@MOHAJO5 April 2026
Replying to
چرا فکر میکنی ضد انقلابم؟برا بقا حدودا ۳ تومن تو یه ماه نمیشه تهش ۱۰ روز اونم فقط غذااجاره خونه چی
Profile picture of ‌NOF (Null On Fire)‌
@nullllll5 April 2026
Replying to
برا اجاره دولت تو شرایط جنگی موظفه یه جا برای اسکان تامین کنه ضمن اینکه کار فقط اینترنت نیست بجز اینترنت کلی کار هست کلی کارگاه و کارخونه هست که نیاز به نیروی کار داره، تو جنگ کشور به کارهای خدماتی نیاز نداره اما به کارهای صنعتی بیشتر نیاز داره و در نتیجه فرصت های شغلی صنعتی بیشتر میشه
@MOHAJO5 April 2026
Replying to
خب میکنه ؟دولت تو جنگ به اندازه کافی بودجه میخواد دیگه بخواد اجاره مردمو بده یه فکر برا نت بهتر نیست؟
Profile picture of ‌NOF (Null On Fire)‌
@nullllll5 April 2026
Replying to
دولت تا جاییکه میدونم اینکارو میکنه، اینایی که خونه اشون رو از دست دادند دولت محل اسکان بهش داده و اینکه احتمالا اونیکه هزینه اجاره نداره هم جزو همین دسته قرار میگیره، ضمن اینکه تغییر شغل از تغییر رژیم بهتر نیست؟ دولت تنها فکری که برا اینترنت میکنه ایجاد اینترنت سازمانی و بهبود اینترنت داخلیه
@MOHAJO5 April 2026
Replying to
اخه بهبودی نیست ایتا کلا نمیشه چیزی فرستاد روبیکا و بله هم سرعتشون خیلی کم شده
درسته پیامرسانها وضع افتضاحی دارند
17:08 - 5 April 2026

14 Views