#تجربه، تنها دلیل آغاز #جنگی تمام عیار...از امشب هوشیاری و #آمادگی_رزم ما و بچههای جبهه #مقاومت باید دو برابر شود . دوباره بوی #توافقنامه در هوای ایران پیچید...!!#جنگ_جنگ_تا_پیروزی #مطیع_امر_رهبریم
13 June 2026#تجربه، تنها دلیل آغاز #جنگی تمام عیار...از امشب هوشیاری و #آمادگی_رزم ما و بچههای جبهه #مقاومت باید دو برابر شود . دوباره بوی #توافقنامه در هوای ایران پیچید...!!#جنگ_جنگ_تا_پیروزی #مطیع_امر_رهبریم
@L_Nazari14 June 2026Replying toما مردم باید این دولت نجس وعراقچی وتیکه تیکه کنیم اگه واقعا دلسوزین قدمهای نحستونو بزارید بیاید داخل تجمع ببینید مردم چجوری قهوه ایتون میکنن