خب ما بزنیم ما شروع کننده جنگ میشیم که؟🤔
@IRAN250016 May 2026Replying toما ؟!! ما ضربه اول رو بزنیم ؟ یک حرفی زدید که در مخیله آدم نمیگنجه؟اینا بمب اتم رو نمیسازند که رهبر رو ترور نکند چه برسه به حمله پیش دستانه ما تا آخرین سلاح نبرد یعنی اتم را نداشته باشیم کارمون زاره
@user17747088478816 May 2026Replying toتا زمانی که ضربه دردناک و ویرانگر اول رو ما نزنیم این سگهای هار دست از فتنه گری و وحشی گری نخواهند کشید. #سیدمجید_بزن_که_خوب_میزنی
@driving_pencil16 May 2026Replying to
@Hamedmoradi997716 May 2026Replying toهه تا بمب سنگر شکن رو از ماتحت سازشگران بیرون نکشن .نقض آتش بس محسوب نمیشه