ما دیشب تو شلوغی ها بجای شما به یهودی ها فحش دادیم
@Tahi_99919 June 2025Replying toدقیقا😂 نمیدونم چرا همه چی اینجا انقد ارومه !! بابا تو جنگیم باید جو متشنج باشه کیف جنگ به همین زد و خوردا تو منشنا بوداااا
@Fateme_bano19 June 2025Replying toاینجا باید ناز نازی باشی 😂نباشی هم، ناز میشی. 🤌من خودم سه سال پیش اول توییتر بودم یه جوری اونجا دم به دقیقه فحش میدادیم و میخوردیم که نگو😂سره یه دلایلی پاکش کردم بعد اومدم ویراستی.یه جوری فضا معنوی و فانتزی بود که نگووو😂