در این منطقه فقط یک نیروی #نیابتی وجود دارد و آن، رژیم صهیونی غاصب فاسد است.#رژیم_صهیونیستی به نیابت از استعمارگران آتشافروزی میکند، نسلکشی میکند، جنایت میکند؛ اگر دستش برسد به کشورهای دیگر تجاوز میکند... ۱۴۰۴/۱/۱۱#جنایت_نیابتی
9 April 2025در این منطقه فقط یک نیروی #نیابتی وجود دارد و آن، رژیم صهیونی غاصب فاسد است.#رژیم_صهیونیستی به نیابت از استعمارگران آتشافروزی میکند، نسلکشی میکند، جنایت میکند؛ اگر دستش برسد به کشورهای دیگر تجاوز میکند... ۱۴۰۴/۱/۱۱#جنایت_نیابتی