آمریکایی ها میگن ما بندرعباس را بمباران کردیم. ولی صدا و سیمای ایران میگه اوضاع در بندرعباس آرام و عادی است.
04:46 - 26 May 2026



4 Replies

Profile picture of ‌بنده  خدا‌
@Azand26 May 2026
Replying to
سید از شما بعیده استاندار داره دنبال منشا صدا میگردهحالا گیرم چند نفر هم شهید شدند با اقتدار و پر شور دفن می‌شوند و صدا و سیما هم پوشش جانانه میدهخاک بر سرت منافقوطن فروشناموس فروشهیچی ندار بی‌غیرت