سید پیم منم بخونین
@garib_tos_1284 May 2026Replying toچرا انتظار داشتم شبکه افق ببینموتون؟؟آخه اینهمه خوشتیپی تو شبکه قرآن بی سابقه بود یه هویی😅نصف مخاطبای شبکه قران آب قند لازم شدن که سید😁🙄
@Shadiam4 May 2026Replying toروشنگری چی؟ خوشبحالتون دلتون با این چیزا خوشه. همه چی واضحه عین روز روشن. روشنگری رو باید واسه شماها کرد تا ببینید و بفهمید که این کشور رو به کجا رسوندید. حقوق کارگر شده روزی ۳ دلار. فکر نکنم آفریقا هم تو این وضعیت فقز باشه.با بیت المال انقدر گنده شدید که دیگه جلوی پاتونم نمیبینید.الان ابرقدرتید؟
@khaton_h4 May 2026Replying toسلام وقتتون بخیرکاش درباره بازنشستگان کمی میگفتید سید حقوق مون اصلا بدرد نمیخوره اینقدر کمه صرف دو روز خریده سبد خرید مون بشدتتتت کم شده خیلیظلم در حق ما خیلی زیاده امیدواریم آقا امام حسین نگاه دلتون بکنه
@Payambarzegar4 May 2026Replying toاصل مطلب و استفاده از ظرفیت خبرگان و مردم صحیح و مهمه، ولی باید راه حل ها و مسیرهای بیشتر و دقیق تری ارائه کنیم.
@soltani24 May 2026Replying toمدیریت اموزش پرورش محل کلاس های منو توی پژوهش سرایی که عضو بودم لغو کرد و دبیر خودشون رو اورد.به هر دلیلی که بوده، اخرش منجر به این شده که من دیگه به سمت اموزش نرم.خدا میدونه که چه قدر میخوام یه کاری کرده باشم ولی خیلیا جلوم رو گرفتند. صرفا چون فامیلشون نبودم یا زبونشون رو بلد نبودم.
@user1776801808424 May 2026Replying toسلام خسته نباشید آقای ابهری الان اوضاع بهم ریخته جنگ میشه ینی نگرانیم بخدا😭😭😭
@Siimorgh4 May 2026Replying toسلام و شب بخیر جناب ابهری لطفا به تمام کسانی که توی این وضعیت خیلی ریز و زیر آبی دارن موش می دوندن بفرمایید الان زمان جدا کردن دوباره صف بی حجابها از با حجابها نیست چون با این کار وحدتی که به این سختی به دست اومده از بین میره الان جای این صبحتا نیست چه الان چه هر زمان دیگه ای
@Mahdiyh20025 May 2026Replying toتو روبیکا نوشتید کاش پرت شیم ب دو ماه دیگه میشه بیشتر تحلیل کنید چه خبره تو اون زمان
@user1776540021195 May 2026Replying toسیدچرا واضح حرف نمیزنینمن قبلا تنها منبع آرامشم از جنگ شده بود کانال های شما الان احساس سردرگمی میکنمتوروخدا بگین مگه این دو ماه قراره چه اتفاقی بیفته؟؟!!و بعد این دوماه قراره چی بشه؟؟!!
@user1776540021195 May 2026سلام سیددیشب گفتین که کاش الان دو ماه دیگه بودو بعدش گفتین به نظرم امروز فردا جنگ نمیشهسید مردیم از استرس توروخدا بیا واضح حرف بزنبعد هم گفتین مذاکرات هنوز در جریانهاین یعنی توافق میکنن؟سید تو رو بخدا من رو از این سردرگمی نجاتم بده
@Arshia865 May 2026Replying toسلامداخل کانالتون ویراست سه هفته پیش رو فرمودید اون ویراست رو میشه سنجاق کنید.
@user1778298508169 May 2026Replying toآقای ابهری لطفا در مورد اینترنت پرو که خیلی علنی همراه اول داره میفروشه و میخوان از هر راهی از ملت فلک زده کسب درامد داشته باشند هم خبر کارکنید، اگر اینترنت بین الملل بد چرا باید با مبالغ هنگفت فروش بره؟؟؟؟ کسی که جاسوس و خرابکار باشه به هرطریقی وارد شبکه بین الملل میشه!!! اول بازار فیلتر شکن و بعد
@Mansury14 May 2026Replying to.زلزله فقط زلزله صبح شنبه نه اسفند 1404💔که کل دنیا رو روی سرمون خراب کرد.بعد اون همه زلزلهها شوخیاند.