⚠️ بسیار مهم!!! سخت نیست فرم رسانه دشمن را بفهمیم.چرا باید سرویسهای جاسوسی دشمن و فعالان فارسی زبان مرتبط با آنها، همصدا با مطالبهگران عزیز و دغدغهمندان ما شوند!؟مثلا:١. اسرائیل به فارسی : لبنان زیر آتش ماست و حاج باقر چشمش به اسلام آباد است و لبنان را تنها گذاشت٢. ایدی کهن مامور اطلاعاتی موساد : ترامپ سر هلیکوپتر غیرت داشت، شما ایرانیها سر رهبرتان غیرت ندارید٣. و حالا توئیت در تصویر را ببینیدپ.ن ١ : دشمن میداند فریاد ملت ایران اثرگذار است و با این روش روی پایین آمدن سطح تابآوری و ناامیدی این ملت بزرگ تمرکز کرده است.پ.ن٢ : مطالبهگری ما نباید شبیه به ادبیات دشمن باشد و مهمتر اینکه انتقال مفاهیم ناامیدکننده و خلاف اتحاد مقدس ممنوع است.