تا نبرد خیابان شکست نخورده، کاری کنیم!!ملت مبعوث‌شده ۱۰۵ شب خیابان را حفظ کردند؛ اما اتفاقات امشب به حدی خاص بود که نمی‌تواند فقط کار موساد و سیا باشد و احتمالاً روباه پیر (انگلیس) نیز فعال شده است.جریان علیزاده و نمایندگان همراه او نیز جای بررسی دارند؛ جریانی که محور اصلی تولید خشم و بی‌اعتمادی علیه نظام اسلامی هستند.چهره‌های به ظاهر انقلابی و ظاهراً همراه با نظام که در بزنگاه‌ها تحرکات مشکوکی دارند و احتمالاً در نهایت به یک گروهک خطرناک و خشن تبدیل شوند.مطالبات به حق مردم در دیماه١۴٠۴، توسط گروهی خشن و ضدانقلاب به حاشیه رفت و امشب نیز مطالبات و فریاد به حق مردم، توسط گروهی خشن ولی به‌ظاهر انقلابی آسیب دید.پ.ن: تأکید می‌کنم که به مذاکرات امیدی نیست و به آمریکا اعتماد نداریم. همچنین تعصبی روی شخص قالیباف هم نداریم؛ اما با جریان مشکوکی که به اسم انقلاب، علیه انقلاب هستند، مشکل اساسی داریم؛ جریانی که هدفش ایجاد ناامیدی در میان مردم، معرفی افراد خود به‌عنوان منجی و همچنین ایجاد بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولین و بدنه نظام را در دستور کار دارد.از روز چهلم جنگ همین را فریاد زدیم!پ.ن٢: باید در مقابل این جریان ایستاد تا نبرد خیابان شکست نخورد، دشمن با اینکار به وحدت خدشه وارد می‌کند و با شکست اتحاد، سطح تاب‌آوری مردم را پایین می‌آورد.حفظ اتحاد و امید مردم و همچنین مطالبه‌گری صحیح اساس نبرد خیابان است!
02:13 - 14 June 2026
One nation
Islamic revolution of Iran
Axis of Resistance



9 Replies

Profile picture of ‌Nima Ghasri‌
@NimaGhasri14 June 2026
Replying to
مهره های روباه پیر مثل روحانی اشی پختن که خروجیش همین میشد

Profile picture of ‌یادداشت های ناتمام‌
@Natamamnotes14 June 2026
Replying to
واقعاانتقادات مردم نباید با روش های غلط و عجیب! به حاشیه رانده شود. توهین، فحاشی و ... اشتباه است.

Profile picture of ‌Amir M‌
@Amirmh2414 June 2026
Replying to
بیان به طور شفاف متن منتشر کنن بهونه از اینایی که توهین میکنن و خشونت ایجاد میکنن بگیرن بعضی از مردم احساسی شدن حقم دارن چرا متن توافق ترامپ و نتانیاهو داره مردم شدن نامحرم مردم نگران خطوط رهبری هستن وحدت مسئولین با عدم شفافیت دارن بهم میزنن نه مردم نزارید نعل وارونه بزنن بندازن گردن مردم یا ...

@user17767066313014 June 2026
Replying to
داستان شما همان دزدیست که جلو نر از همه میدود و فریاد میزند دزد را بگیرید..خود وفاق اصل جریان تفرقه است که با مذاکرات احمقانه اتحاد را خدشه دار کرد و حالا که مردم قرار است بنی صدر دو را رقم بزنند عده ای ترسیده اند و دباره همان خوارج خواندن ملت مخالف مذاکره را را با نامی دیگرد صدا میکنند .

Profile picture of ‌حسین عبدالله پور‌
@h_abdollahpour14 June 2026
Replying to
عاقبت ولایت گزینشی!عکس و فیلم آقای رسایی و طرفداران مرگ بر... در کانال #وحیدآنلاین که در کنار #اینترنشنال سال هاست علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند و از عوامل موثر در فتنه دی ماه بود. آقای رسایی مبارکتان باشد!

@S_M_A_Mousavi14 June 2026
Replying to
کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمی‌کند چرا برخی مسئولین میخواهند با اجبار و کوتاه آمدن از شروط رهبری و حق مردم توافق کنند؟ آن هم با قاتل رهبر شهید!با قاتل کودکان میناب!...

Profile picture of ‌S.ABOLFAZL HASHEMI‌
@TASNIM011014 June 2026
Replying to
تا چه زمانی می خواهیم همه اتفاقات را به دشمن نسبت دهیم.

Profile picture of ‌امیر ب ۷۴‌
@a_1874ba14 June 2026
Replying to
شرف تک تک اون نماینده ها از تو بیشتره

Profile picture of ‌آفتاب تابان‌
@TabanAftab14 June 2026
Replying to
این توصیه‌ها خوبه ولی بعد از اینکه در مقابل توافق ننگین موضع شفاف و قاطع نشان دادیم وگرنه ...تا کله چرخ داده ای خوردت