من تموم شدم اما پرژوه های دانشگاه نه...پ.ن:😭😭😭😭😭😭
@raahaww194 June 2026الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ💚آن کس که تو را شناخت جان را چه کندفرزند و عیال و خانمان را چه کنددیوانه کنی هر دو جهانش بدهیدیوانهٔ تو هر دو جهان را چه کندعیدتون مبارک ❤️🌱
@raahaww1910 May 2026اگر برگردم عقب تمام کارایی که انجام دادمو بازم انجام میدم...This post was deleted by the post author.
@raahaww192 May 2026روز «پس زنگ تفریح داشتین چیکار می کردین» مبارکروز " کلاسِ شما بدترین کلاسی بود که تا حالا داشتم" مبارک
@raahaww192 May 2026عاشق شويد،برادرها و خواهرها عاشق شويد،زندگي به عشق است.عقل به آدم زندگي نميدهد.عقل به آدم حساب ميدهد که چه جور بهتر بخورد،چه جور بهتر بخوابد،چه جور بهتر پلاسيده شود،چه جور بهتر دل مرده باشد.عشق است که در درون انسان آتش زندگی و شعلهی زندگی را بر می افروزاند...-شهید بهشتی
@raahaww191 May 2026
@raahaww191 May 2026عشقِ من کودک بمان، دنیا بزرگت میکند!بره باشی یا نباشی، گرگ گرگت میکند.عشقِ من کودک بمان، دنیا مداد رنگی است!بهترین نقاش باشی، باز رنگت میکند.عشقِ من کودک بمان، دنیا دلت را میزند!سخت بیرحم است، میدانم که سنگت میکند.-شآملو
@raahaww1917 April 2026من خیلی زود رنجم؟ بله که هستم خب که چی؟من خیلی خوابالوم ؟بله که هستم خب که چی؟
@raahaww1914 April 2026گفت: چه زمانی همدیگر را خواهیم دید؟گفتم: بعد از جنگ!گفت: جنگ کی تمام خواهد شد؟گفتم: همان وقتی که تو را ببینم...دیگر چیزی نگفت!گفتم : شباهت عشق و جنگ در یک چیز است!هر دوشان مرد میخواهد ...
@raahaww191 April 2026ارتباطم با آدمها رو به حداقل رسوندم؛ مرحلهی بعدی قطع ارتباط با خودمه.
@raahaww1926 March 2026
@raahaww1925 March 2026دیگه از زندگی و هیاهویش خستمدلم میخواد بشینم یه گوشه فقط داریوش گوش کنم...بوی گندم مال من هر چی که دارم مال تویه وجب خاک مال من هر چی می کارم مال تو