اسیر گرفتن مردم نشان از عجز رژيم صهيونيستي در مقابل مقاومت است آری ورود به بیمارستان و خانه مردم و اسیر گرفتن آنها پیروزی نیسترهبری : ببینید در تاریخ به جایی رسیده ایم که رژیمی با همه امکانات مقابل یک گروه با هیچ کدام از آن آنها شکست میخورداگر #اسرائیل پیروز بود دست به کار های ناشيانه نمیزد