بــســم الـلـه آغـازی دوباره...🌱
Pinned post
در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی میکند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال میبرد. هم به طرفهای خارجی پیام عدم ذوقزدگی ایران از تفاهم را مخابره میکند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم!پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیتالله سیدمجتبی خامنهای میچکد. در عین تایید دلسوزی و حسننظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیتها بر عهده رهبری و خرجکردن از اعتبار ولیفقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمیدهند!
پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیتالله سیدمجتبی خامنهای میچکد. در عین تایید دلسوزی و حسننظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیتها بر عهده رهبری و خرجکردن از اعتبار ولیفقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمیدهند!
@rahanam8615 June 2026بارها گفتم نمی بخشد ولی بخشید و گفت :بارآفت خورده ات را میخرد یکجا حسین!🏴🖤347 KB
@rahanam8614 June 2026يه مرحله اى هم هست به نام به دركاينجوريه كه شما انقدر راجع به يه مسئله اى كه راه حلى نداره فكر ميكنى و يه مدت از هر نظر به فنا ميرى تا اينكه به اين نتيجه ميرسى كه به درك :)و سپس به زندگيت با آرامش ادامه ميدى🚶🏻♀️🌱...
@rahanam8613 June 2026وقتی با رفتارتون ذوق یه نفرو کور میکنید حق ندارید ازش بابت سرد شدن و فاصله گرفتنش ناراحت شید...
@rahanam8611 June 2026هنر و علم و سیاست همه خوبند ولی؛ای به قربان همانی که محبت بلد است✨🫶🏻🥹
@rahanam865 June 2026این واقعیت خوشایند نیست، اما حقیقت دارد، آدمها جنبه مهربانی بسیار را ندارند...- آرتور شوپنهاور 🌱👀
@rahanam865 June 2026کـاش بـعـد از تـو زنـدگی به پـایـان مـیـرسـید...:)🥀#بــه_وقــت_دلتـنـگی1 MB
@rahanam863 June 2026صدها خلیفه یک نخ کفشش نمی شوند"لا" بوده اند آن دو و نون لنا علی ست...✨🤍#مهمان_علی
@rahanam863 June 2026میخواستم سعی کنم آدمارو دوست داشته باشم ، اما هر بار بهم ثابت میکردن که ارزششو ندارن که وقتی نگاشون میکردم مطمئن میشدم ادما چقدر میتونن کثیف باشن اما جوری رفتار کنن که انگار پاک ترین آدمای روی زمینن .