دوستان دوماه بعداز طوفان الاقصی به خیلی از دوستان دور و نزدیک گفتم وقتشه ما وارد جنگ بشیم و باید همان موقع تمام پایگاه های آمریکا رو نابود می‌کردیم البته ما یک بهانه‌ای بهتر و با همراهی مردم داشتیم و اون زمان شهادت حاج قاسم بود ولی درست جواب ندادیم که سید حسن نصرالله فرموند این ابتدای خطرناکی است
00:14 - 18 October 2024

1802 Views


@reza_mty18 October 2024
ولی در طوفان الاقصی ما بهانه دیگری پیدا کردیم بعداز دوماه که بمباران بیمارستان المعمرانی بود و این پیش چشم تمام جهانیان این حق را به ما می‌داد که از آنها دفاع کنیم وبه صحنه بیاییم...ولی باز تأخیر کردیم...تا قضایا به اینجا برسد...ولی باز هم دیر نشده...
1 Reply