ولی در طوفان الاقصی ما بهانه دیگری پیدا کردیم بعداز دوماه که بمباران بیمارستان المعمرانی بود و این پیش چشم تمام جهانیان این حق را به ما میداد که از آنها دفاع کنیم وبه صحنه بیاییم...ولی باز تأخیر کردیم...تا قضایا به اینجا برسد...ولی باز هم دیر نشده...