نویسندگی را اگر ادمی که مستعد است و خداوند نعمت ان را داده دنبال کند میشه کتابش را خواند ولی نویسنده ای که با کوشش بسیار و تلاش نویسنده شده پنجاه پنجاه است نمی توان گفت نوشته اش انچنان باشد که بخوانی و لذت ببری
@Nbabae31 July 2023Replying toنویسندگی را اگر ادمی که مستعد است و خداوند نعمت ان را داده دنبال کند میشه کتابش را خواند ولی نویسنده ای که با کوشش بسیار و تلاش نویسنده شده پنجاه پنجاه است نمی توان گفت نوشته اش انچنان باشد که بخوانی و لذت ببری