قصدندارم جهادتبیین کنم یاتخریب قالیباف برای انتخاب بعدی ریاست جمهوری اما همگی طرفداران قالیباف تاحرفی زده بشه میان تخریب دکترجلیلی یاحتی زاکانی فقط تاکید دارن بایدبه قالیباف رای بدیم خب شما به انهاچرانمیگوییداتحاد؟ چون فقط به جلیلی وطرفدارانش میگید ساکت بشیدبریدکناراز سر راه