24 May 2026
فردا روز رای گیری برای انتخابات سال سوم هیات رئیسه مجلس است.متاسفانه یکی از اتفاقات تلخ، وعده‌های رنگارنگ برخی از نامزدهای حضور در هیات رئیسه به نمایندگان است که یک نمونه آن همین پیامک جناب منادی نماینده تبریز برای جلب رای نمایندگان و رسیدن به جایگاه نایب رئیسی است که متن کامل پاسخم به وی را میخوا…Show more
Profile picture of ‌محمد سخایی‌
@Sakhaei_m24 May 2026
Replying to
حرف شما در عرصه‌ی سیاسی کاملا صحیح و عالیست.اما آیا انتشار پیام یک نفر در سطح رسانه‌ای مصداق غیبت و بی تقوایی رسانه‌ای نیست؟چه لزومی هست عیبی که باید رای دهنگان بدونن رو به صورت رسانه‌ای فریاد بزنید؟
Profile picture of ‌صبا مروی‌
@saba418124 May 2026
Replying to and
باید مجیط جامعه برای کسی که جایگاه مسئولیت دارد و قانون شکنی و فساد می‌کند، نا امن بشود، برای همین باید گفته شود!برای انجام فساد مسئولان حاشیه امنیت نسازیم!!!
Profile picture of ‌محمد سخایی‌
@Sakhaei_m24 May 2026
Replying to and
برای دایره‌ی جواز یک حکم شرعی، شما نمیتونید مرز تعیین کنید.(عرض من دقیقا اینجاست)نا امن کردن محیط برای فساد رو میپذیرم، اما ارتباطی با عرض بنده نداره
حکم شرعی برای اشخاص یا برای جایگاه حاکمیتی؟پیامک منادی مربوط به جایگاه هیئت رئیسه مجلس است، نه رابطه‌س شخصی با ثابتیبنابرین، شرعا وظیفه ثابتی همین بوده که اعلام عمومی کند
09:49 - 25 May 2026

73 Views


1 Reply

Profile picture of ‌محمد سخایی‌
@Sakhaei_m25 May 2026
Replying to and
شما مگر فقیه هستید که حکم شرعی میدید؟اگر شرعا وظیفه‌ی آقای ثابتی بوده، آیا در دایره‌ای که اعلام عیب لازم و ضروریه وظیفه هست یا بیشتر؟ در بحث جواز غیبت فاسق، مرتجع و فقها فرمودن فقط در همو دایره‌ی فسق علنیش جایز هست. آیا در اینجا دایره‌ی اثرگذاری عیب منادی نمایندگان دیگر هستند؟ یا فالورهای ثابتی؟