سلام علیکمببخشید تالفوا ظاهرا به معنای الفت است نه اتحاد
This post was deleted by the post author.
@sabbabeyehedayat4 November 2024Replying toسلام علیکمببخشید تالفوا ظاهرا به معنای الفت است نه اتحاد
بیات Replied
@Taghvaee_ir2 November 2024ما باید نفسمان را به #قرآن_خواندن، #نافله، #زیارت_عاشورا و #ذکر گفتن مجبور کنیم.البته اگر زده میشوید انجام ندهید. اول سعی کنیم در ترک حرام، در انجام واجبات، ترک مکروهات و ... مراقبه داشته باشیم.
@sabbabeyehedayat3 November 2024Replying toسلام علیکم.ببخشید،اگر دین قائل است که باید خود را اجبار کنیم به این مستحباتی که فرمودید،پس چرا می فر مایید اگر زده میشوید انجام ندهید؟اگر وظیفه اجبار بر انجام است مجوز ترک چیست؟
بیات Replied
@Taghvaee_ir3 November 2024
@sabbabeyehedayat3 November 2024Replying toسلام علیکم.ببخشید،نفس را باید کشت یا تربیت کرد؟ظاهرا کشتن غیر از تربیت است .تربیت دلیل دارد ولی کشتن دلیل دارد؟
بیات Replied
بیات Replied
@abbas_pasandideh28 October 2024استاد دانشگاه و جانباز و رزمنده دفاع مقدس که روزی پایش را در دفاع مقدس هدیه کرد امروز خانه 12 میلیارد تومانی خود را به جبهه مقاومت هدیه کرد. همان طور که خودش میگفت: یکی از پاهایم را در هشت سال دفاع مقدس جا گذاشتم و امروز در ششم آبان ماه دلم را جا میگذارم.
@sabbabeyehedayat28 October 2024این کارها مرد می خواهد که پیدا شد .بعضی ها قادر نیستند هزار تومان از جیبشان برای خدا بپردازند ولی حاضرند صدها رکعت نماز بخوانند چرا؟چون الشیطان یعدکم الفقر.#احسانم آرزوست🌹
بیات Replied
@syjebraily24 October 2024تدین منهای روحیه انقلابی، با گوشهگیری و انزوا و عدم تحرک هم میسازد؛ اما تدین با روحیه انقلابی- که همان دین خالص و ناب و قرآنی است - روحیه و حالتی را با خودش همراه دارد که فداکاری و ایثار و ابتکار و کوچک شمردن موانع و اتکای به خود و اعتماد مطلق و توکل به خدای متعال در آن هست| رهبر حکیم انقلاب اسلامی
@sabbabeyehedayat25 October 2024Replying toبا عرض پوزش تدین با گوشه گیری و انزوا و عدم تحرک نمیسازد،برداشت شما یا هر فرد دیگر به خاطر تعریف غلط از دین است.
بیات Replied
@tarashiun_ir10 October 2024سبک زندگی غربی بدنبال حیوان سازی انسان هاست !#غرب_باغوحش_منظم
بیات Replied
@tarashiun_ir24 October 2024#زنان بدپوشش و بی حجاب به دو گروه از افراد جامعه خیانت بزرگ میکنند: ۱-پسران جوان و نوجوانی که زمینه ازدواج برایشان فراهم نیست ۲-زنان متاهل که همسرانشان در محیطهای اجتماعی مشغول کسب وکار هستند ! #خیانت_اجتماعی #بیحجابی
بیات Replied
@mh_shahbazi25 October 2024امروز ۴ آبان سالروز نطق طوفانی امام خمینی رحمة الله علیه بر علیه کاپیتولاسیون استلذا امشب به مبانی قرآنی این سخنرانی پرداختممیتونه مفید باشه برای دوستان انشاءاللهفایل صوتی:https://eitaa.com/mh_shahbazi/12097
This post was deleted by the post author.
بیات Replied
@sabbabeyehedayat5 October 2024Replying toبار ک الله فیک،از اعتماد به نفستون خوشمان آمد.😂ویراست هاتون رو چک میکنم انشاالله استفاده کنم.🌹🫡
بیات Replied
بیات Replied
@Bigdeli29 September 2024دروددرصورتِپذیرشِ ایدهی "آمریکا، شیطانِبزرگ است"فقط "انسانِبزرگ" میتواند با شیطانِبزرگ، مقابله و او را ازمیدان بهدر کندبقیهاش، شعار، هارتوهورت، گزافگویی، ماجراجویی و... بهنظرمیآید
@sabbabeyehedayat29 September 2024Replying toفر ض دیگر این است که کوچک های زیادی اگر تکثر یابند کثرت جمعی جبران ضعف فردی را کرده و در نهایت شیطان بزرگ توسط تعداد زیادی کوچک متحد از بین می رود.
بیات Replied
@sabbabeyehedayat29 September 2024Replying toواقعا سوال اینه چه کسی پاسخ نمیده؟مردمکه میگن پاسخ بدید پس این آقا و امثال ایشان به چه کسی گلایه دارند؟چرا صریح نمیگن.و بیان این نحو گفتن چه فایده ای برای مردم دارد .اگر واقعا دلسوز هستند مسئول مربوطش رو چرا به مجلس نمیبرند حلش کنند؟
@farbehi25 September 2024حملههای وحشیانه اسرائیل و کشتار زنان و کودکان، واقعیت سازمانهای حقوق بشری را بهخوبی نشان داد، همچنین حقِّ ظالمانهی وتو، و پیامدهای ویرانگر آن را برای همهی جهانیان بهطور شفاف تفسیر کرد.#حقوتو#حقوقبشر#جنگلِغرب
@sabbabeyehedayat25 September 2024Replying toبا احترام،قبول ندارم.غزه حجت را قبلا به انحاء مختلفش تمام کرده است.
بیات Replied
@salmanraoufisadr15 September 2024🔄بازنشر کنید✊️مناظره با مخالفین شیخ فرهاد و روحانیت🗣اگر جرات دارید بیایید مناظرهزمان یکشنبه ۹ شبVirAva️مناظرهبامخالفینشیخفرهاد
@sabbabeyehedayat15 September 2024Replying toاگر جرات دارید؟؟استاد گرامی ضمن عرض سلام و ادب،اقتضای تواضع این مدل سخن نیست.ارادتمند🌹
@tarashiun_ir12 September 2024Replying toبه دوستانتان بگویید یک ساختمان مورد تایید اموزش و پرورش در نیروگاه یا حتی شیخ اباد پیدا کنند ما میاییم اونجا مدرسه را اندازی میکنیم البته این حرف را بنده به بسیاری از. مسوولین مدعی گفتم ومتاسفانه هیچ کاری نکردند. ومطمئن هستم که شما و دوستانتان هم نمی توانید پیدا کنید حرف زدن بسیار ساده است ...
@sabbabeyehedayat12 September 2024Replying to andببخشید اون وقت کار جهادی چه جایگاعی در نظام مدرسه ی شما داره؟شما طلبه اید،باید اگر ایده اسلامی در تربیت دارید به شیوه جهادی و به یک شکلی ابتدا از قشر مستضعف شروع کنی که اگر چنین کردی هنر کردی نه اینکه با شهریه زیاد در جای مرفه بخواید الگوی اسلامی اجرا کنید،بااحترام🌹
@tarashiun_ir12 September 2024Replying to andسلام علیکمشما از کجا میدانید ما شروع نکردیم!اگر نیاز به گزارش دارید حضورا در خدمتم حتما قراری بگذاریددر خصوصی در خدمتم
@sabbabeyehedayat12 September 2024Replying to andنکته اول:حرف سر اینه چرا از قشر مستضعف ((شروع)) نکردید ؟نکته دوم:اشکالی نداره بقیه هم بدونن.استفاده می کنیم.بفرمایید؟
بیات Replied
@tarashiun_ir11 September 2024سلام علیکممدارس ما استیجاری است وچون مدارس باید استانداردهای را داشته باشند که یکی از انها مساحت و دیگری زمان ساخت و.. است در هر منطقه این شرایط یافت نمی شود وبه همین دلیل است که حدود ۹۰٪مدارس غیر دولتی در قم دران محدوده هستند البته مدارس پسرانه ما در خ شهید کریمی میباشد که منطقه متوسط قم است😊
@sabbabeyehedayat11 September 2024Replying toچرا جوری مدرسه داری نمی کنید که مردم مومن فقیر هم بتونند بچه هاشون رو ثبتنام کنند؟