چه نگونبخت کسانی که از قِبَلِ انقلاب و اقتدار مردم به آلاف و الوفی رسیدند و نامی یافتند، اما امروز همسو با دشمنان، جمهوری اسلامی را به سازش دعوت میکنند. جای تأسف است؛ ما را به خیر شما امیدی نیست، دستکم شر مرسانید و مردم را دچار اعوجاج نکنید
📍نمایندگان محترم مجلسباتوجه به تبیین وتاکیدات مکرر اندرمکرراندرمکررامام خامنه ای نسبت به عدم مذاکره ممنوع سم آلودباآمریکای جنایتکار👈مستلزمست هرچه سریعتربااجماع عمومی میان خودتان به شیوه شایسته ولازم آقای عراقچی ویاسایرمسئولین منظوررانسبت به مذاکره باشیطان منع نمائیدولواگرلازم باشدبااخطارواستیضاحShow this thread