این حرف درستی است. ولی مشکل، نظام نیست. مشکل در سه قوه است. در ثانی ما با هر حرکتی که شخص ولی فقیه در راس آن باشد موافقیم. مطمئن باشید امام جامعه خودشان بهتر از همه ما و شما مسائل را می دانند.
@Mahdiahmadpour200312 مرداد 1402Replying to and 10 othersاین حرف درستی است. ولی مشکل، نظام نیست. مشکل در سه قوه است. در ثانی ما با هر حرکتی که شخص ولی فقیه در راس آن باشد موافقیم. مطمئن باشید امام جامعه خودشان بهتر از همه ما و شما مسائل را می دانند.
@yahyaparsa0312 مرداد 1402Replying to and 10 othersسه قوه را که منصوب میکنه شاید شما بگویی قوه قضاییه منصوب رهبری است بله ولی غیر مستقیم دو قوه دیگر هم توسط شورای نگهبان که منصوب رهبر است تایید میشوند رهبری در این انتخابها هیچ تقصیری ندارد چون بیت شده مکان نفوذ انحصار طلبان خودخواه
@Mahdiahmadpour200312 مرداد 1402Replying to and 10 othersرئیس جمهور و نمایندگان مجلس، متاسفانه با رای مردم انتخاب می شوند. ولی با رای همان مردم هم قابل عزل نیستند. رئیس جمهور تنها در دو حالت عزل می شود. یا نمایندگان مجلس رای به عدم کفایت سیاسی اش بدهند یا دیوان عالی کشور رای به مجرمیتش بدهد. رهبر ی مظلوم ما کجای این ماجراست؟ ... ۳
@yahyaparsa0312 مرداد 1402Replying to and 10 othersبله اتفاقا من هم بحثم همین است که مردم هیچ کاری نمیتوانند بکنند چون از اول اشتباه تایید شده وکاری هم نمیشود کرد وبدتر ۴ سال بعد هم تایید میشود تورا به خدا مردم بازی ندهید من دارم بحث ریشه ای میکنم ما نباید به دشمن نفوذ بدهیم
@Mahdiahmadpour200312 مرداد 1402Replying to and 10 othersرک بگویم؟ راه حل ریشه ایرتغییر قانون اساسی به نحوی است که ریاستدجمهوری حذف و به جای آن نخست وزیر بیاید. نحوه انحلال مجلس مشخص شود و نخست وزیر با پیشنهاد رهبر به مجلس، انتخاب شود و توسط مجلس، قوه قضائیه یا رهبری قابل عزل باشد.
@yahyaparsa0312 مرداد 1402Replying to and 10 othersاینکه باز همان شد ببخشید پالون عوض شد از ریاست جمهوری به پارلمانی اگر شما نظام پارلمانی میبینی درغرب است بعلت وجود احزاب است مگر درایران احزاب میشود تشکیل داد اگر میشد اقای خمینی منحل نمیکرد
@Mohamadali53012 مرداد 1402Replying to and 10 othersآقای پارسا شما میدانید که امام در مذهب تشیع مقامی مخصوص معصومین است ؟ و هر که خود را در مقام معصوم قرار دهد در احادیث چه توصیفی از او شده است ؟
@Ali31311013 مرداد 1402Replying to and 11 othersامامین انقلاب خودشون رو مثل امامان نمیدونن وجایگاهشون رو جایگاه امام معصوم نمیدونن، رهبری یه بار فرمودن ما خاک کف پای قنبرمولاعلی نمیشیم. لذا بیانتون بر مبنای برداشت اشتباه هست واینو به اقا نسبت ندین برادر
@Mohamadali53013 مرداد 1402Replying to and 11 othersاینجا صحبت از شخص رهبری نیست .صحبت از جریانی نفوذی است که برای ولایت جنبه الوهیت و معصومیت قائل هستند تا اصل مذهب تشیع را در اختیار بگیرند . برای اینها ولایت فقیه همان ولایت امام زمان است.
@Ali31311013 مرداد 1402Replying to and 11 othersولایت فقیه دارای عصمت تام نیست هیچ کدام از متخصصین حوز ه شناخت ولی فقیه چنین اعتقادی ندارند. اما اینکه میگن ولایت فقیه همان ولایت امام زمان هست از حیثیت اختیارات هست امام خمینی هم این نکته رو می فرماید که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله هست که این بحث عصمت رو شامل نمیشه.
@Mohamadali53013 مرداد 1402Replying to and 11 othersچطور امکان داره کسی بدون عصمت ذاتی دارای ولایت تام باشه ؟ تمام علماء بزرگ مخالف ولایت تام بودند . اختیارات باید با توانائی ها متناسب باشد . و اصلی ترین توانائی ولایت عصمت است .