سادات شکوهی

‌سادات شکوهی‌'s header picture
س

سادات شکوهی

@sadat_shokouhi
Joined June 2025
معاون ترامپ ملعون گفت که ایران توافق کرده بازرسان وارد ایران بشن و همه جا رو بازدید کنن ! این سناریوی قدیمی باز تکرار میشه! آخه تا کی باید دانشمندامون شناسایی و ترور بشن؟ این چه عقلیه به آقایون که بلد نیستن مقاومت کنن تا لااقل دانشمندامونو حفظ کنیم؟ یا غیاث اغثنا..#مذاکره

عزیزان کسی میدونه چرا در مقابل حمله اسقاطیل به #لبنان عزیز فقط شعار و رجزخونی میشه و به اون کودک کش ها حمله نمیکنن ؟! بستن تنگه جای خودش ولی اون بیشرفها جز به حمله همه جانبه به هیچی ترتیب اثر نمیدن..چی فکر میکنن عزیزان که به حرفهاشون عمل نمیکنن با وجودی که به اونا تعهدی هم نداریم.. #مرگ_بر_اسرائیل

ان شاءالله که #مذاکرات هیاهو برای هیچ نباشه !! و بجای عایدی هویج چماق نخوره تو سرمون !! آیا یکنفر از عزیزانی که این ویراست رو میخونن حتی یک در صد به مذاکرات خوشبین هستن که آقای رئیس جمهور مسئولیت هم بعهده میگیره ؟ #لیبی #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #لبیک_یا_خامنه_ای

@sadat_shokouhi13 June 2026
از ۴۷ سال مذاکرات که چیزی عایدمان نشد ! حالا رفتیم تنگه رو هم با عمانیها شریک شدیم، یعنی نصف تنگه مونو دادیم برای عمانیها ! برای هسته ای مون هم باید مذاکره کنن آقایون !بیخود نبود من روز رای آوردن #************* گریه میکردم😭 لعنت بر بنی صدر !!

@sadat_shokouhi31 May 2026
به رهبر شهید ایران سلام.. سایه ی سید مجتبی مستدام.. #لبیک_یا_خامنه_ای

@sadat_shokouhi1 May 2026
آقاجان یا صاحب الزمان.. هر شخصیتی به کشوری می آید، برایش فرش قرمز پهن میکنند، ملت #ایران برای شما فرش قرمزی از خون پاک شهدا گسترده اند، چرا نمی آیی؟ یابن الحسن عجل علی ظهورک #اللهم_عجل_لولیک_الفرج

@sadat_shokouhi1 May 2026
چرت و پرتهایی که #فائزه_هاشمی ملعونه بلغور کرده توهین به میلیونها مردمِ در صحنه ی این کشور است.. صم بکم عمی فهم لا یعقلون.. #مرگ_بر_آمریکا #مذاکره #مرگ_بر_سازشکار #خداوند_مردم_ایران_را_مبعوث_کرده_است #انتقام_رهبر_شهید_و_سربازان_شهید_کشور

@sadat_shokouhi1 May 2026
اللهم عجل لولیک الفرج.. پروردگارا، کشور و ملت ما را از نفَس نحس و نجس امثال #فائزه_هاشمی ملعون محفوظ و مصون بدار، این عناصر پلید کسانی هستند که فرغون بدست آماده اند تا دستاوردهای مملکت را بدهند برود،چون مغزشان پوک و زنگ زده است، نمیدانم چرا به آمریکاشون نمیرن! #مرگ_بر_آمریکا

@sadat_shokouhi17 April 2026
خبر دارین قاطبه ی اینتر نشنالیها که من تا حالا بر خوردم از غائله ی ( اپستین ) اصلا خبر ندارن؟ این یعنی حتی یکبار هم اینتر آشغال خبری از اپستین گزارش نکرده !خیلیه که جهان هستی همه خبر دارن، این مغز فندقی ها اصلا نمیدونن چیه ! 😂 #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل

@sadat_shokouhi6 April 2026
سلام علیکم..صبح همگی بخیر.. #لبیک_یا_خامنه_ای

@sadat_shokouhi6 April 2026
هر چی میخوایم بگیم در یک جمله ی کوتاه خلاصه میشه: #لبیک_سید_مجتبی

@sadat_shokouhi4 April 2026
به نظر بنده حقیر دستگیری خائنین و وطن فروش ها و بعدشم اعدام بعضیاشون در خلوت، روی این خبیث ها اثری نداره! اونها مردم رو تکه تکه کردن، قصاص یعنی بِدَنِشون دست مردم تا تکه تکه شون کنن.. این حالتیه که باعث میشه مثل سگ بترسن و این معضل جمع بشه..حق مردمه.. #مرگ_بر_سازشگر #اغتشاشو #نوکر_اجنبی

@sadat_shokouhi4 April 2026
از عزیزان هر کسی با ستاد نیروهای مسلح ارتباط داره، این مساله رو بهشون برسونه که در ازای زدن زیر ساختهای ما، هر چه زیرساخت منطقه رو بزنیم ترامپ خوشحال هم میشه، اونو فقط به زدن برج #ترامپ تهدید کنین تا خودشو خیس کنه وگرنه این شیطان پلید اهمیت نمیده و دنبال هدفشه فقط.. #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل

@sadat_shokouhi1 February 2026
الم تر کیف فعل ربک بعاد..ارم ذات العماد..الذی لم یخلق مثلها فی البلاد.. این بار نیز خداوند سبحان با امریکا و اسرائیل آنچه را خواهد کرد که با ارم و عاد کرد که ان ربک لبالمرصاد.. #دهه_فجر بر فجر آفرینان امت اسلامی مبارک باد.. #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #مقاومت

@sadat_shokouhi1 February 2026
از مهمترین دلایل تروریستی شناختن #سپاه_پاسداران توسط اروپائیها : ۱_ مبارزه با داعش ! ۲_ کار جهادی برای مردم ! #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #شرم_بر_اروپا

@sadat_shokouhi25 January 2026
السلام علیک یا ابا عبدالله السلام علیک یا اباالفضل العباس السلام علیک یا سید الساجدین #اعیاد_شعبانیه بر همه ی عاشقان ولایی مبارک باد..

@sadat_shokouhi25 January 2026
ای که به گور پدر پدر سگت پدر سگ #پهلوی_شیاد #پهلوی_بیشرفدی

@sadat_shokouhi25 January 2026
السلام علیک یا باب الحوائج یا موسی بن جعفر الکاظم یابن رسول الله السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیکما آلاف التحیه و الثناء

@sadat_shokouhi9 January 2026
رهبر عزیز..ما مردم ایران اسلامی تقاضای برخورد با عناصر پلید نوکر آمریکا و اسرائیل و #پهلوی_شیاد این مثلث شوم کفتار صفت که در انتظار نابودی این مملکت نشسته اند را داریم.. اگر به نیروهای امنیتی، عناصر خائن #سرطان_اصلاحات دستور برخورد با اجنبی پرستان را نمیدهند، از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن..