خوش بین نیستیم!!!جنگ رمضان، جنگ وجودی هست...انتظار نداشته باشیم بعد از ۴۰ روز جنگ همه چی گل و بلبل بشه... آمریکا تنگه هرمز را رها کنه و اسراییل بشینه سرجایش و ترامپ بی خیال نفت ایران بشه و عمر سیاسی اش به پایان برسد.ابرقدرت به راحتی از قدرت دست نمی کشد...پیشنهاد آتش بس از طرف شیطان یعنی؛
ایجاد فرصت برای حمله ای شدیدتر... فرصت برای حذف لبنان... فرصت برای شناسایی و ترور افراد دیگر... تجهیز سلاح...رفتن مهم ترین مسئولان کشور به پاکستان (هم‌پیمان عربستان) برای مذاکره با آمریکا!!! خودش خیلی خیلی خطرناکهما که خوش بین نیستیم و در یک جمله دلمون شور میزنه!!!
08:38 - 17 April 2026

457 Views