دقت کردین دوباره داریم میفتیم تو تله جنگ-آتش بس- مذاکره!از بعد آتش بس دیگه انرژی سابق را ندارم، بقیه ارو نمی دونم...در جنگ ۱۲ روزه که آتش بس شد با خودمان می گفتیم آقا زنده هستن!اولین بار بود حمله شد! غافلگیر شدیم! طبیعیه!ولی ایندفعه آقا شهید شدن و بازی شیطان بزرگ ارو چند دهه هست از حفظیم...
یادمان هست که با شروط ده گانه حاضر به پذیرش آتش بس شدیم و اکنون شیطان قدم به قدم ما را به عقب میراند...پیام محاصره بنادر ایران و آوردن همه تجهیزات به منطقه فقط یک چیزست؛صلح در کار نیست! آماده حمله بزرگ و همه جانبه باشید!و بازهم با این جمله دل مان را آرام می کنیم که رهبر عزیزمان هست...
21:33 - 26 April 2026