اگه بی حجاب بودند به قید فوریت پیگیری میکردید !!
@Mohammadedrise3 August 2023Replying toدیر آمدی حاج خانم مشغول آشپزی بودین؟!ضمن احترام به جایگاه شما اما انتظار بیشتر از شما می رفت.اینکه منتظر باشید کار تمام بشود بعدا تشریف بیاورید و دفاع کنید و بنر تشکر ارسال بفرمایید برای هم چادری های شما رنگی ندارد.ما را به آن لاک مشکی ببخشید.
@Hanian3 August 2023Replying toخانم پاد بعد از چند روز، دو خط نوشتین اون هم اینقدر مبهم!!! چه میکنه این صندلیها..
@Pasdaran3 August 2023Replying toعه، صدا درآمد!اما چقدر دوپهلو...یک کلمه دفاع از حقوق زن در متن نیست...اسم سطل ماست را آوردیم شفاگر شد. اگر خودش ریخته شود حتماً شقالقمر میشود!
@Pasdaran3 August 2023Replying toخانم پاد ببیند چهرهاش در افکار عمومی چه شکلی شده. حتی شبکه نخبگانی ویراستی!
@Miss_Independent3 August 2023Replying toفقط برای رفع تکلیف و فرار از زیر فشار نه چندان زیادی که در ویراستی روی شما بوده چهار خط نوشتید انهم دوپهلو، بلکه یک عبارت بعنوان حمایت از ان خانم محجبه در متن شما یافت نمیشود محض دلخوشی بچه های انقلابی. باعث تاسفه.
@khorshid1443 August 2023Replying toمتاسفانه دیر واکنش نشون دادین ویراستتون برای کسب امتیاز به دلیل دفاع از حق مظلوم فارغ از #مذهب_قوم_نژاد وووو فاقد اعتبار است...
@user1673927757363 August 2023Replying toآن خانم از انجام وظیفه ی شرعی که ما به ازاء مادی هم برای آن دریافت نمی کند نهراسیده ...نکند ترک فعلهای من ، هراسهای من ، توجیههای من نقشی در آسیبی داشته باشد که به او رسیده؟🤔
@DrSMoghtaderi3 August 2023Replying toاگر دیروز زن محجبه کتک خورد بخاطر مماشات شما مسئولین منفعل در برخورد با این هرزه ها بود.نه ماه سکوت کردید که مبادا مقبولیت نداشته تان خدشه دار نشود!الان هم که به حرف آمده اید از عقلانیت یا به عبارتی همان انفعال سخن میگوییدبیچاره دکتر رییسی که مشاوران و معاونین و وزرایی از قماش شما دارد!
@r_ghiasi1103 August 2023Replying toباشه قانون رو اجرا کنید، اون نامرد رو که رو زن دست بلند کرده پدرشو بدین دستش، زنش و دور و بریاش که لخت بودن هم به چارمیخ بکشید اگه قانون و عقلانیت برا همه اس
@D_Danial3 August 2023Replying toاین موضعگیری شما جای تشکر داره ،ولی به نظر شما وقتش نرسیده که با ایجاد اقدامات قاطع و سلبی از رخداد اتفاقات اینچنینی پیشگیری و هزینش رو برای هنجارشکنان بی عفت و بی حیا بالا ببرید تا تکرار نشه البته کار فرهنگی هم بجاش خوبه هرچند چیز خاصی ماندیدیم
@ZaHraJenaBzade3 August 2023Replying toای کاش میتونستم الکی هم که شده یه "احسنت" نثارتون کنم. اما شما چادر، حجاب، خانواده، تحصیلات آکادمیک و زیر سوال بردید. چه حسی داره آدم مدیون ۹۰ میلیون ایرانی باشه خانم پاد؟؟؟؟؟
@ASADBEGI3 August 2023Replying toبه به خانم پاد ، شما کجا اینجا کجا ؟؟ نمیخواهید محکوم کنید رفتار وحشیانه فرد خاطی پلیس رو ، یا ارزش چادر کمتر از سطل ماسته ؟ یا ارزش خانم با حیا آمر معروف کمتر از مهسا کومله است ؟ که از رییس جمهور و مجلس و ... تماس گرفتند دلجویی کردند و آخرش هم پدر بی لیاقتش کشور رو بهم ریخت ؟
@Sarbaz_14003 August 2023Replying toچقدر کلمات قشنگ قانون، عقلانیت، قاعده مندی،،،،، هر ناقض قانون و تعدی کننده به حق، در سریع ترین زمان؟!!!! همین این را که هم نمی گفتید ملت بیدار دیگر اجازه نمی دهند نفوذی ها و مترسک هایی بر صندلی تکیه دهند و با فروکش کردن سیل، ماهی بگیرند. خانم پاد! فرزند این بانوی محترمه تا پایان عمرش، از یاد
@mohammadhadi983 August 2023Replying toدر خصوص خانم آمر به معروفی که در شیراز کتک خورد موضع گیری کن. ساکت نباش لطفا
@Olgoye_sevom3 August 2023Replying toوقتی سند ۲۰۳۰ را با شرط تحفظ امضا کرده شد و داخل تلویزیون با افتخار گفته شد چنین روزهایی قابل حدس زدن بود. تمام این دوقطبی داخل جامعه به خاطر امثال شماست
@Ebad_mokhlas3 August 2023Replying toخدایی نکرده یه وقت از اون زن کتک خورده ناهی از منکر، صراحتا حمایت نکنی ها!
@rahil32763 August 2023Replying toچه عجب سکینه خانم نطق باز کردند ! یک نر وحشی در حالی که با ماده ی خودش درحال ملاعبه و معاشقه در ملأعام بود تذکر یک خانم محجبه رو برنتافت و به او حمله ور شد و او رو مورد ضرب و شتم قرار داد . اما سکینه خانم ما تازه از خواب بیدار شده ملو نطق میکنه . کافی بود که یک روسپی میبود خودت رو جر میدادی براش !