خیابان ها را خالی نمی‌کنیم...!هوا سرده ؟ داره بارون میاد ؟درسته ... ولی پای لانچــر هم ســرده و هم داره بارون میاد ...تو مناطق مرزی رزمندگان در سنگرهای انفرادی هستندلانچر من و شما الان کف خیابونه ...#آتش_انتقام#چهارشنبه_دشمن_سوزی
20:28 - 16 March 2026