کپشنو نخوندی این پست و ولش کن❌درسته طب سنتی کلی مزایا دارهاما افراط و تفریط تو طب سنتی ممنوع!چون همونقدر که درمان کنندس،اگه اشتباه مصرف بشه میتونه ضررهای جبران ناپذیری بزنه❗پس خود درمانی ممنوعه دوست مناگه تو این طب میخوای به سلامتی برسی باید اصولی پیش برییک ماه مهمونم،رفیق همیشگیم میشی🌿
19:17 - 24 March 2024