کسی که هنوز به این دلقک ها میگه خبرگزاری، واقعا انسان عجیبی است، به تعبیر عامیانه، شوت است.(۱۸۰ درجه تحریف؟)
17:34 - 17 February 2026

5 Reactions
1174 Views


3 Replies

Profile picture of ‌منادی‌
@monadee17 February 2026
Replying to
آقا آنقدر خوب صحبت کردند که سوزش رسانه های ترور قابل کتمان نبود.مزدوران آمریکایی که پول و سلاح گرفتند برای کودتا، به درک واصل شدند، ولی فریب خوردگان که نتوانستند حق را تشخیص دهند را شهید کودتای آمریکایی میدانیم و از خدای متعال برایشان آمرزش میطلبیم.#برو_به_درک#مزدور_صهیون#ما_داغداریم 🇮🇷#ایران

Profile picture of ‌منادی‌
@monadee17 February 2026
Replying to
خیلی روشن است:رهبر عزیزمان فرمودند همه کشته شدگان در کودتا شهیدند و ما داغداریم، به جز عده ای کودتاچی که از دشمن خبیث پول و سلاح گرفتند برای تخریب و کشتار ملّت.حالا میبینیم که رسانه های تروریستی هم اعلام کردند که داغدار همان کودتاچی ها هستند و از کلام رهبر در به درک واصل شدن کودتاچیان، برآشفتند.

Profile picture of ‌منادی‌
@monadee18 February 2026
Replying to
ای شبکه تروریستی!آن کشته‌های شما که به درک واصل شدند، معترض نبودند، بلکه مزدور مسلح آمریکایی_صهیونی بودند که مأموریتی جز شرارت نداشتند، همان داعشی که آمریکا در ایران به وجود آورد تا با تخریب و کشتار وحشیانه کودتا کند، ولی با لطف خدا، ناکام و زیر پای مردم لِه شدند.#ما_داغداریم 🇮🇷#کودتای_نافرجام