Replying toدوست عزیز اولا که آقای نبویان تیکه هایی از یک نامه محرمانه که معلوم نیست واقعا درسته یا نیست رو بریده خوانده و گلچین کرده.نامه ی محرمانه نظام رو کسی تو پخش زنده خبر لو میدهد؟؟
Replying to andعضو کمیسیون امنیت ملی بهتر می فهمه یا شما؟!همین که مورد هجمه قرار گرفته بدون درسته و کامله.اگر قرار باشد عضو کمیسیون از ریز مذاکرات خبر نداشته باشه به درد لای جرز می خوره.اسناد طبقه بندی شده و محرمانه لاپوشونی خطای محاسباتی آقایانه برای فریب مردم نامحرم.🤐
Replying to andگفتم که اولا پس اگر اینطور هست رئیسجمهور میفهمه یا نبویان؟چون اگر به مقام باشد...دوم گفتم اگر این نامه ها صحت داشته باشد باید تمام نامه را خواند با جزئیات و بقیه نامه ها تا قضیه کامل مشخص شود نه تیکه تیکه!
Replying to andandوالا یک جمله از آن رو خواند اینطور کردنحالا ببین اگه کلش رو میخوند چی میشدرو دیوار اینها یادگاری ننویسیداینها علی رغم تحقق شروطی که خودشون امضا زدن میخواستن برن مذاکره از ترس اینکه این صحبتها مانع بشه مصاحبه رو جمع کردن بعد گفتن تنگه بسته است درصورتی که خبرها از باز بودن تنگه حکایت داشت
Replying to andandبخاطر خواندن و لو دادن نامه محرمانه باید توبیخ شوند و دوما تیکه را که دوست داشتن خواندن بقیه را هم بخوانند ببینیم چه شده...چرا فقط آن تیکه هایی که به نفع نظر خود بود را خواندند...سپاه راست میگوید که تنگه بسته است یا خبر های حاکی از ایتا و بله؟😂
Replying to andandوالادر اوج حمله وحشیانه صهیونیستها به حزب الله لبنانبا ۱۸۰نفر خدم و حشم رفتن ژنو فقط رسانه ها نامحرمند باید برن بیرونخوب میخواید دست بدید امضا کنیدیا چی ....