خوب بیراه هم نگفته.این تندرو را ظریفیون درست کردند که کسی نتونه به خیانتهاشون گیر بده وگر نه با این فرمون داریم می رسیم به نا کجا اباد و می شیم عبرت ایندگان. اخه که خری بعد 40 سال مذاکره و خیانت طرف مقابلش باز هم این را تکرار می کنه.بابا اشعری با او نفهمیش اگه بر می گشت دیگه گول نمی خورد