🔴 #بنزین سه نرخی شد. اصل موضوع نشان دهنده مبارزه با قاچاق سوخت هست و این در جای خودش خوب هست ولی سوالی که پیش می آید اینکه چرا باید نرخ بنزین برای کسی که تازه خودرو اش پلاک می شود، ۵٠٠٠ تومان باشد؟ این فرد با بقیه جامعه چه فرقی می کند؟؟اصلاحیه: منظور از خودرو نوشماره خودرو صفر هست!
19:00 - 25 November 2025

1358 Views